Opłata przy odbiorze

integration

Podwyższ zaufanie klientów za pomocą usługi «Opłata przy odbiorze»

Klient otrzymuje możliwość najpierw otrzymać i obejrzeć towar w Ukrainie – i dopiero potem opłacić go.

Usługa działa w przypadku zamawiania towarów z sklepów internetowych w Polsce.

Przesyłki są wysyłane wyłącznie do oddziałów Nova Post na Ukrainie: zamówienie dostawy kurierem, do paczkomatu lub innego kraju nie jest na razie możliwe.


Zalety

  • <span style="color: rgb(0, 0, 0);"><b><span class="custom-font-size font-size-16 custom-font-family font-family-NovaPoshta" style="font-weight: 700;font-style: normal;">Podwyższa lojalność klientów</span></b></span>

    Podwyższa lojalność klientów

    Na zakup łatwiej się zdecydować, jeśli towar można zwrócić
  • <span style="color: rgb(0, 0, 0);"><b><span class="custom-font-size font-size-16 custom-font-family font-family-NovaPoshta" style="font-weight: 700;font-style: normal;">Podwyższa poziom zaufania do marki</span></b></span>

    Podwyższa poziom zaufania do marki

    Dostawę bez przedpłaty najczęściej oferują firmy sprawdzone przez czas
  • <span style="color: rgb(0, 0, 0);"><b><span class="custom-font-size font-size-16 custom-font-family font-family-NovaPoshta" style="font-weight: 700;font-style: normal;">Upraszcza proces obliczeniowy</span></b></span>

    Upraszcza proces obliczeniowy

    Księgujemy wniesione przez klientów wpłaty na następny dzień roboczy

Jak działa usługa dla klientа

  • Use a box
    1. Podczas składania zamówienia na Twojej stronie klient wybiera opcję «Opłata przy odbiorze» i podaje dostawę do oddziału Nova Post na Ukrainie.
  • Pack fragile items in three layers of bubble wrap
    2. Kiedy zamówienie zostanie złożone, w jego aplikacji mobilnej Nova Post pojawi się międzynarodowy list przewozowy (MLP) ze szczegółami na temat zamówienia, danymi nadawcy i dodatkową usługą: «Opłata przy odbiorze».
  • Use a box
    3. Gdy przesyłka dotrze do oddziału, klient otrzyma powiadomienie.
  • Use a box
    4. W oddziale na Ukrainie klient będzie mógł obejrzeć towar: jeśli nie jest odpowiedni, klient zwraca przesyłkę bez opłat.
  • <span class="custom-font-size font-size-16 custom-font-family font-family-Inter" style="font-weight: 400;font-style: normal;">5.&nbsp;Jeśli towar jest odpowiedni, klient opłaca przesyłkę w aplikacji mobilnej Nova Post:</span>

    5. Jeśli towar jest odpowiedni, klient opłaca przesyłkę w aplikacji mobilnej Nova Post:

      kartą debetową
      kartą kredytową
      za pomocą Apple Pay
      za pomocą Google Pay

Jak zamówić usługę

  • Wypełnij umowę na wykonanie usług przez Nova Post: dokument można przesłać online lub napisać do managera ds. sprzedaży: wspolpraca@novapost.pl
  • Wypełnioną umowę należy przesłać managerowi ds. sprzedaży: wspolpraca@novapost.pl
  • Dodaj opcję «Opłata przy odbiorze» do swojej strony internetowej za pomocą API Nova Post. Ponadto opowiedz klientom na stronie o możliwości płatności przy odbiorze.

Potwierdzimy umowę w ciągu 2-3 dni roboczych i prześlemy powiadomienia na Twój e-mai.


Taryfy

2,75% od rozmiaru płatności, ale nie mniej niż 5 zł VAT.


Warunki wykonania przesyłki

  • 1
    Ceny towarów w polskich sklepach internetowych są podawane w złotych. Klient może zapłacić za towar kartą w dowolnej walucie: podczas opłaty waluta zostanie przekonwertowana według kursu złotego.
  • 2
    Niektóre banki mogą dokonywać podwójnego przeliczenia: w takim przypadku kwota opłaty za towar będzie wyższa. Warunki opłaty za towar w międzynarodowych sklepach internetowych sprawdzisz na oficjalnych stronach banków.
  • 3
    Wartość jednorazowej przesyłki: do €150 (ekwiwalent w polskich złotych).
  • 4
    Łączna wartość przesyłek w ciągu jednego miesiąca: do 100 000 ₴ (ekwiwalent w polskich złotych).

  • Podczas odbioru towaru operator w oddziale może poprosić klienta o dokument, potwierdzający tożsamość: na przykład paszport międzynarodowy.

    To legalne. Robimy to dla Twojego bezpieczeństwa i zmniejszania ryzyka wystąpienia malwersacji.


Dział wsparcia pomoże ci i udzieli konsultacji

Jeśli masz jeszcze pytania na temat usługi, skontaktuj się z nami pod numerem: +48 573 504 069.